1. Jak mogę złożyć zamówienie na stronie hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.com.pl?
    Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji “przejdź do realizacji zamówienia”.
  2. Czy mogę złożyć zamówienie w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa drogą telefoniczną?
    Niestety nie jest możliwe złożenie zamówienia za pośrednictwem infolinii, ponieważ wymagana jest akceptacja Regulaminu sklepu alfafhu.com.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  3. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia w hurtowni biżuterii Alfa?
    Każdy zarejestrowany Klient może sprawdzić obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta na stronie naszej hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.com.pl. Klient na bieżąco otrzymuje również informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
  4. W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?
    Zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, od poniedziałku do piątku w godzinach 11-12:00
  5. Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt drogą e-mailową lub telefoniczną.
  6. Czy jest możliwość złożenia zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa poniżej kwoty 500zł netto ? <br /> Nie ma takiej możliwości, każde zamówienie w naszej hurtowni biżuterii srebrnej jest składane za pośrednictwem strony alfafhu.com.pl i do poprawnego złożenia zamówienia konieczne jest zrobienie zakupów w kwocie 500zł netto.

  7. Czy hurtownia biżuterii srebrnej Alfa akceptuję płatność "na termin" ?
    Nie. Wszystkie zamówienia w naszej hurtowni biżuterii srebrnej są akceptowane tylko i wyłącznie poprzez płatność gotówkową za pośrednictwem przelewu na konto lub za pobraniem.